2016/01/23

201601 日本関東甲信寒冬遊第三日 - 河口湖,松本,長野

今日一早未夠 7:00 就起身,就係為左走去大浴場一路浸溫泉,一路望住個富士山靚景,入到大浴場仲要得我一個人,好幸福呀!8:00 返去禽晚食晚餐間房食早餐,呢度既早餐跟晚餐一樣超豐富,有成十幾碟不同既野食,有鍋物、魚、漬物、蒸蛋,食完真係飽到上口心!

我間房就係對住呢個景

穿浴衣去食早餐

豐富早餐
9:15 左右執好行李上車,出發北上松本啦。一駛出去河口湖邊,個湖景靚到明信片咁樣,即時加插落車於河口湖旁影相環節。個湖反影雪山既倒影,雖然只有黑白兩色,但好有雪中既淒冷美。

河口湖邊

河口湖邊

河口湖邊

河口湖邊

河口湖邊
影左廿分鐘相,終於起行去摘士多啤梨。我會揸一個半鐘車去位於諏訪湖既「諏訪湖いちご園」。又講下雪中行車啦!由河口湖上左中央自動車道向北走,路面因為有灑鹽,冇咩冰同雪,冇雪軚下仍然可以正常行車。但去到士多啤梨園既戶外停車場,成個停車場都係冰,我用慢過 5 公里既速度泊車,問題亦不大。

諏訪湖いちご園

諏訪湖いちご園
士多啤梨園收每位¥1,700,入到去溫室內可以任摘任食士多啤梨。呢個園內都可以搵到幾大粒既士多啤梨,食頭幾粒,有士多啤梨既香味,但唔太濃,入口好甜,含水量算中上。再食多幾粒,開始食到有少少酸味。去過日本好多地方摘士多啤梨,最香甜多水既始終係九州既士多啤梨。雖然話就係比九州既差少少,但都係算好好食既,所以我地都食左好多,我粗略估算,應該食左差唔多 90 粒,返到本啦!

摘士多啤梨

好大粒士多啤梨
諏訪湖好近下一個目的地松本,揸一個鐘車就去到松本市中心。我地將架車泊左係松本城旁既停車位。松本城係日本四大國寶城之一,於 1593 年左右建造,樓高五層六階既天守閣,係日本少有保存良好既木造五重六階天守。我地行去天守閣呢段路,雖然好短,但係唔知點解,一黎到松本,又大風又凍,行呢短短既路都凍到好辛苦。我地去到天守閣門口,要買票上去,買票既地方原來係入口處,咁鬼凍要行返出去,又行過入黎,我地都係放棄上天守閣囉。

松本城

松本城
午餐我地去一間叫「麺匠佐蔵」既拉麵店,呢間店係 Tabelog 網站有 3.55 分,屬於好高分。行去拉麵店 600 米左右,不過又大風又凍下,行呢條路都好甘。呢間拉麵以信州味噌為湯底,入口香濃。係天寒地凍下,食一碗滾熱辣既拉麵,真係救左我地一命,即時暖入心!

麺匠佐蔵拉麵店

食拉麵
拉麵店對面有座 PARCO 商場,我地入左去睇下,順便避寒。行返去松本城方向時,中途經過縄手通り,縄手通り其實係一條懷舊商店街,主要有雜貨店及古董店,但係又係因為太凍,所以成條街都冇咩人。

縄手通り
松本係出名既日本美術家草間彌生既故鄉,所以松本市美術館內專登為草間彌生設立常設展覽廳。去松本市美術館其實唔係太遠,但咁凍既天氣下,我地都係揸車過去。美術館門前既草地已經見到草間彌生既大型雕塑,旁邊既汽水機及長椅全部鬆上波波點,好似突然間入左去草間彌生既世界咁。上到常設展覽廳,入場費一位 ¥410。展覽廳有草間彌生既招牌大南瓜,另外仲有好多不同既作品。最特別係有間全鏡房,入到去有不同既點點燈,反射出無限既空間。

松本市美術館

波波點汽水機

波波點長椅

草間彌生展

草間彌生作品

草間彌生雕塑
由松本揸車去長野市,大約要一個半鐘,我地 5:00 出發,盡量係入黑前去到長野。沿路行長野自動車道,路面情況良好,所以都順利到達長野市。

我地今晚住係 Chisun Grand Nagano 酒店,離火車十分鐘路程左右。Chisun 酒店集團既酒店,我以前都住過,係我印象中係房細,但整潔既商務酒店。但今次住呢間,可能因為有個 Grand 字,所以超出我預期。首先大堂好大,唔似一般商務酒店細細個大堂,而佢更有免費朱古力、咖啡或茶任飲。上到房,間房好大,有梳化、有書枱。廁所有正常大細既浴缸,洗手盤唔會騎左一部份係浴缸上面。我訂房時冇訂埋早餐,我見網上既評論講呢間酒店既早餐好得,咁我問下大堂職員幾錢一位,一位係 ¥1,200。我係呢個酒店品牌集團 Solar Hotels 既會員,我問埋佢有冇會員價,佢話會員價 ¥1,000 一位,但我唔係佢地官方網頁訂房,所以冇會員價。咁我唔買住,聽朝去餐廳睇下有咩食先決定啦!

Chisun Grand Nagano 酒店

Chisun Grand Nagano 酒店
長野火車站有個商場,8:00 關門,我地見仲有半個鐘時間,先去行下!行完我地打算去一間叫「信州長屋酒場」既居酒屋食晚飯。呢間居酒屋外牆放滿日式酒桶,好特別!去到門口,我地搵左一陣先知點開門入去,因為佢個真正門口係一度大門內既細門,我地嘗試開度大門,係開唔到既。但係今晚比人包左場,冇得食!

信州長屋酒場
我地轉去火車站上面既一間叫「明治亭」既日式炸豬扒餐廳。我地叫左炸豬扒餐,有炸豬扒飯及冷麵,另外再叫左客鹽燒牛舌。好奇怪,炸豬扒竟然好一般,而最驚喜係鹽燒牛舌,燒到剛剛好,彈牙又唔韌,仲有少少炭燒好味。

明治亭

明治亭內

鹽燒牛舌

炸豬扒餐
返到酒店望出街,又落雪啦!我地聽日要上山睇雪猴,如果都係咁凍,可能我地冇雪軚既車去唔到喎!

No comments:

Post a Comment