2016/01/26

201601 日本関東甲信寒冬遊第六日 - 晴空塔,淺草寺,汐留

早上 8:00 係酒店食左個好簡單既早餐,有燒魚、炒蛋、香腸、沙律、飯、麵包及湯,係咁多,數晒啦!

酒店食簡單早餐

冇咩人食早餐

簡單早餐
9:15 開車離開輕井沢返東京,車程都要三個鐘左右。由輕井沢離開先行國道 43 號,呢段路都有上山落下既路,所以我地仲要用條雪鏈。當去到碓氷軽井沢,跟住就上高速公路 「上信越自動車道」,直去東京。係上高速公路前,我係一個空地停左車,開始拆雪鏈,大約 20 分鐘就成功拆完雪鏈。一上返高速公路,我隻黃金右腳終於解封,比行油,直上 110km/h,爽晒!

拆雪鏈

去到東京既首都高

係東京,我地會住係位於台場既 Oakwood Apartment Ariake Tokyo,其實好多人都唔係太鍾意住台場,因為出入都要坐比較貴既百合海鷗號,或臨海線電車去東京市中心。我地選擇住台場係方便最後一晚,帶住行李去同樣位於台場既大江戶溫泉物語

係東京住既地方
大約 12:15 去到酒店,本來諗住先寄存行李,不過酒店方面好好,佢比我地提早攞房。房間有 20 平方米,附設簡單廚房及露台,景觀好開揚。係酒店後面有個叫 Tokyo Fashion Town 既商場,商場內咁啱有郵局,我就帶條雪鏈寄返去草津町。寄條咁重既雪鏈,只係須要 ¥620,比我預計平好多好多!


有廚房設施

開揚既露台
由台場揸架車去豐田吾妻橋店還車,然後行去附近既晴空塔,順便係晴空塔個商場食午餐。商場內有一間叫「トリトン」 既回轉壽司店,因為呢間店係 Tablog 都好高分,我地去到門口都見好多人排緊隊等入去! 係日本食回轉壽司,差極都有個譜,而呢間店既壽司算係中上既,價錢又唔太貴。

晴空塔

トリトン 回轉壽司店

回轉壽司

食左好多碟
本來想上去晴空塔睇下,去到售票處,見到¥2,060 一位,好鬼貴,所以冇上去,只係商場行下。商場三樓有間 Jump Shop,喜歡日本動漫既朋友一定唔好錯過!

晴空塔

冇上晴空塔,係下面塊板影張相
有十年以上冇去過淺草,而晴空塔離淺草都幾近,所以我地行到 5:00 左右,就坐電車去淺草行下,影下相。淺草除左行淺草寺及仲見世商店街,最近好多雜誌都介紹一間新開既購物商場  「まるごとにっぽん」,呢個場主打係可以係呢度買到日本唔同地方既名產及手工藝品,食到日本唔同地方既美食。

淺草雷門

淺草雷門

仲見世商店街

淺草寺

まるごとにっぽん 內
今晚我地訂左去野田岩本店食鰻魚飯,野田岩本店係榮獲米芝蓮既一星飯店。我地去到被安排一間獨立房間,我叫左一個 ¥6400 既「鰻三楽コース」,先有一份前菜鰻魚凍,一層成啫喱狀既鰻魚汁包著一塊鰻魚肉,好香鰻魚味,好特別。跟住上左個白燒鰻魚,塊鰻魚冇加醬料黎燒,再放係一個有熱水係底保溫既盒內,呢塊鰻魚燒得好好食,唔會太肥。呢個餐最後仲有我最期待既鰻魚丼,另外附上漬物及鰻肝清湯。個鰻魚丼比預期係差,入口冇咩炭燒香味,個飯比汁搞到好濕,我食左一半開始有膩既感覺,唔係好想食,最後要用唔好浪費既心態去食晒去。我都係比較掛住柳川同名古屋既鰻魚飯!

野田岩本店

有獨立房坐

筷子座都係條鰻魚

鰻魚凍

白燒鰻魚

白燒鰻魚

鰻肝清湯

重鰻魚丼

重鰻魚丼
9:45 坐車去汐留既 Caretta Shiodome 商場,因為有聖誕至新年期間燈飾睇。日本仔整燈飾真係好靚,一大片燈海,加上燈光不同的閃爍方式,再配上音樂,直情係一場表演!睇返香港中環、尖東既燈飾,廿年如一日,都只係用燈膽砌圖案同寫字,唉!真係失禮!

Caretta Shiodome 商場燈飾

Caretta Shiodome 商場燈飾

Caretta Shiodome 商場燈飾

Caretta Shiodome 商場燈飾

Caretta Shiodome 商場燈飾
10:15,已經好夜,我地仲唔捨得返酒店。東京好就好在係一處夜一夜都可以搵到野做既地方!我地行左去銀座既驚安の殿堂繼續 Shopping, 行到成 11:30 先坐車返酒店!

夜媽媽去驚安の殿堂

係酒店附近 Lawson 買左呢隻雪糕,極好食


No comments:

Post a Comment