2016/01/27

201601 日本関東甲信寒冬遊第七日 - 築地,渋谷,原宿,台場

最後一日既旅程,今日係東京發癲狂食日!10:15 先出發去築地食早餐,我地去左一間叫「虎杖」食海鮮丼。呢間店有個叫「虎杖元祖 海鮮ひつまぶし」既海鮮丼,內有十二種切到細細粒既不同刺身,呢個飯有三種食法,可以就咁食個海鮮飯,或者用香菇及蓮藕撈個海膽食,或者加湯成為茶漬飯。我唔係太鍾意搞到剌身古靈精怪咁食,所以我叫左一碗正正常常 ¥2280 既極丼,碗飯上面舖有中拖羅、海贍、大蝦、蟹及帶子等十一種刺身。呢間既剌身食得出好新鮮,真係唔錯!

築地

築地

海鮮丼

有舖頭即劏吞拿魚
係築地,一定可以見到一間叫「築地山長」既玉子燒店,因為佢門口時常排左一大條隊。玉子燒係日本料理中頗考功夫既一種美食,「築地山長」門口有師傅即場示範整玉子燒,大家睇完學唔學識整就真係睇天份。不過唔識整既,就可以幫襯師傅買黎食,熱辣辣新鮮出爐,一串仲要只係 ¥100,大件好味又抵食!

築地山長

玉子燒
1:00 左右我地就坐 JR 去新宿車站食 BAKE 芝士撻。我係香港 SOGO BAKE 分店都買過幾次返屋企食,通常返到屋企會用焗爐整返熱佢。今次真係第一次試剛出爐就食!BAKE 芝士撻好食之處就係佢個芝士心係流流地,即係流心咁,又唔會太甜。新宿店係一間外賣店,我地買完要企係度即刻食左佢,如果係一間 Cafe,可以坐低買杯咖啡,一路飲一路嘆呢個撻就非常完美啦!

新宿

BAKE 門口排大隊

BAKE 芝士撻
係新宿行左一陣商店,走左入去一間 UNIQUO 同 BIG CAMERA Crossover 既舖,佢叫自己做 BICQLO。呢間 BICQLO 有九層,每層有一半係賣 UNIQUO 衫,另一半係 BIG CAMERA 賣電器。我覺得呢個 crossover 好聰明,女士可以去睇衫,男士可以去睇電器。

BICQLO
跟住我地又坐 JR 去明治神宮前,表參道附近既 Luke's Lobster 食龍蝦飽。Luke's Lobster其實係來自美國紐約既超人氣龍蝦飽店。龍蝦飽有兩種 US 及 Regular ,其實係大細既方別,US 飽內有一隻龍蝦既肉,Regular 飽內有半隻龍蝦既肉。我地咁為食,梗係叫左 US 啦!買完要等佢即刻整,大約五分鐘左右就有得食。龍蝦肉真係非常多,填滿成個飽。入口龍蝦肉爽口鮮味,好好食。不過因為天氣都幾凍,係戶外食,個飽好快就凍晒。

Luke's Lobster 食龍蝦飽

龍蝦飽
我地係原宿行去渋谷,目的就係去食雪糕菠蘿飽。呢間店個名好鬼長,叫
世界で2番めにおいしい焼きたてメロンパンアイス」,意思即係世界第二好食既雪糕菠蘿飽。雪糕菠蘿飽個飽似我地香港菠蘿飽,仲要好似剛剛焗好咁,又熱,個菠蘿皮又脆。飽中間夾左一片雪糕同一片真菠蘿。入口個飽又熱、個雪糕又凍,個菠蘿又有少少酸、個雪糕又甜。好複雜既口感,好特別,但又好夾,總之就係好好食!佢自稱世界第二好食,咁第一好食係點既呢?

食雪糕菠蘿飽

雪糕菠蘿飽

食雪糕菠蘿飽都好大件
係渋谷,我地快速咁行左一陣。我去左 Disney Store 同一間叫 ONE PIECE MUGIWARA STORE 既海賊王專門店。我地預訂左 6:30 去「よろにく」食燒和牛,點知我地 Shopping 到成 6:15 ,由渋谷行去都要半個鐘,而我地又要 9:00 前返酒店拎行李,時間太趕,所以我地放棄去食和牛囉。

ONE PIECE MUGIWARA STORE

ONE PIECE MUGIWARA STORE

ONE PIECE MUGIWARA STORE

Disney Store
冇得食和牛,諗住去渋谷車站附近既另一間出名芝士撻店 Pablo 買芝士撻食,去到點知執左粒!Pablo 咁出名都執,有冇搞錯呀!

橫惦食唔到和牛,我地用埋食飯時間去台場既 AQUA City 行下,順便影下彩虹橋。夜晚去到大江戶溫泉物語先食晚飯。

彩虹橋

台場自由神像

台場一丁目商店街

台場一丁目商店街

台場一丁目商店街
8:30 左右返去酒店拎行李,跟住就去大江戶溫泉物語。我第一日都講過,大江戶溫泉物語有個套票,¥3300 包入場浸溫泉及專車於零晨 3:50 開去羽田空港,啱晒我地坐一早機既人。去到大江戶溫泉物語,係門口除左鞋,將行李鎖入 locker ,跟住去櫃檯同職員講訂左羽田空港專車套票,跟住比左錢就可以去揀浴衣。大家去更衣室換左浴衣,然後就去仿舊日本江戶時代街道既商店街。呢度有餐廳、有占卜、有小遊戲及小商店。我地先走去食拉麵。本來今晚食和牛,而家變左食拉麵,好大反差!

大江戶溫泉物語

入場揀浴衣

仿舊日本江戶時代街道既商店街

有小遊戲玩

食拉麵



食完野,四圍行下,跟住去左個睡眠區睇下。睡眠區有一張張獨立躺椅,椅上仲有小電視。今晚我地去浸完溫泉,跟住就係呢個睡眠區瞓。大約 2:45 左右就起身,再浸下溫泉,然後就換衫坐專車去機場!

去到機場,走左去食個日式早餐,跟住就上機返香港啦!

清早天未光就去到羽田空港

早餐

早餐

No comments:

Post a Comment