2018/10/23

201810 日本北九州第一日 - 小倉

我地今次一共有六個人,有四個會先坐早上飛機去福岡,先出市區行下。我就坐下午 1:05 飛機去福岡機場,到達時間係下午 5:05,過關同拎行李都好快,半個鐘左右搞惦。今次我係 Budget 訂左架 Toyota Alphard,六個人六件行李,放得晒,冇問題。Budget 間公司唔係機場內,但係機場有個櫃位,不過冇職員既。你要拎起櫃位個電話同佢講你到左,跟住佢先搵架車過黎接你去佢公司。

Budget 租 Toyota Alphard

機場打電話比 Budget

搞晒租車手續都 6:45 ,我先揸去博多車站接返四位朋友。跟住揸一個鐘左右直去小倉既酒店,ARK BLUE Hotel 藍色方舟旅舍。我地係小倉係冇行程,只係住一晚,明早就會去門司港,所以對今晚既酒店冇咩要求。不過呢間酒店間房比想像中大好多,起碼個地下可以開到喼。另外佢地下有個似餐廳既地方,大家可以隨意入去坐下,我地今晚可以買野返黎,係呢度大家一齊食。


晚餐我地去左附近既京寿司 紺屋町店。佢門口寫回轉壽司,入到去,舖唔太大,條回轉帶上冇咩壽司,都係即時同壽司師傅落單,即叫即整,所以件件壽司都脹卜卜,好好味。






食完壽司,我地就行左去激安の殿堂小倉店,賣左激安の殿堂招牌煨番薯、晴王提子、熊本蜜柑、炸物返去酒店慢慢食。雖然香港都開左好多激安の殿堂,都有煨番薯,唔知點解係日本食既煨番薯真係香甜好多。







No comments:

Post a Comment