2018/10/30

201810 日本北九州第八日 - 福岡

今日係最後一日,我地 10:00 帶埋行李離開 Apartment。我地拖住個行李行去博多站,然後將行李鎖係車站既儲物櫃內。今日既目的係狂食野,我地先去天神站附近既 Luke's Lobster 食龍蝦飽。呢個龍蝦飽真材實料,以一整條龍蝦尾放入一個飽,每一口都係飽滿既龍蝦肉。



禽日食過幸福班戟 (幸せのパンケーキ) ,太好食啦!食完龍蝦飽,我地就即刻再去幸福多次。




食完早餐,就要食午餐。我地梗係唔可能接住食午餐啦。我地先去行下天神商店街、Bic camera 電器行及附近商場。

到下午 2:00 就去左ひらお天ぷら 大名店食天婦羅,呢間天婦羅店性價比好高,價錢唔貴,質數唔差。我地去到都好多人光顧。





4:30 左右,我地就要離開去機場。最後我地係博多地下街既 Ringo買蘋果批。佢既蘋果批外層係144層既牛油酥皮,蘋果內餡加上吉士醬,好好味。


去到機場,食埋最後既烏冬,我地就上機返香港囉!


No comments:

Post a Comment