2018/10/25

201810 日本北九州第三日 - 耶馬溪, 由布院

禽日係酒店食左佢既早餐,真係太簡單,唔吸引。所以今日我地係附近便利店買左飯團及蒸包,食完就出發去耶馬溪。

青之洞門

耶馬溪坐擁「日本新三景」、「國家名勝」和「日本遺產」三項美稱。不過大家真係唔好太大期望,日本好多十大咩咩,三大咩咩,基本上好容易會中一兩個。首先我地到達左青之洞門,青之洞門係一條三百多米既隧道,據說於十七世紀由僧人用鑿子同槌子,耗費三十年去完成呢條隧道。隧道附近既環境都好靚,有山有水有草有藍天。

僧人像




青之洞門對出風景

下一個景點係羅漢寺。由停車既地方行去羅漢寺本堂,條路太遠都好遠,所以行左少少,睇左沿路好高既樹之後,我地就返去架車揸去耶馬溪重頭戲「一目八景」。




有紅葉

「一目八景」展望台,就係企係展望台上,以不同方向就可以欣賞到八個不同既奇岩景像。呢八個景分別叫海望嶺、仙人岩、嘯猿山、夫婦岩、群猿山、烏帽子岩、雄鹿長尾嶺和鷲之巢山。夫婦岩其實係有兩條岩石企左係度,就好似香港既望夫石。烏帽子岩就係一條岩石企左係度。其他六個景,我真係冇咁勁想像力聯想出黎。

「一目八景」展望台

「一目八景」展望台附近既散策道

仙人岩


群猿山
夫婦岩


烏帽子岩

係「一目八景」展望台附近有好多食店,我地入左去一間食蕎麥麵,炭火燒雞同燒鱒魚既小店,佢叫做 かじか茶屋。唔知呢間係唔係就係大家時常講既隱世小店,佢既食物係好好食,個燒鱒魚好正。





離開耶馬溪,我地直駛去今日既目的地由布院。我地今晚住既溫泉旅館「山のホテル 夢想園」位於由布院半山。因時間尚早,未有得先去放底行李,所以我地泊架車係由布院最出名既湯之坪街道附近,先去行下街,睇下野。

今日雖然係平日既星期四,但湯之坪街道依然非常多人及熱鬧。我地一路行一路食下野,買左Milch ミルヒ半熟芝士蛋糕,幾好食。又入左去 Snoopy 茶屋食下午茶。係湯之坪街道中間位置,有個地方叫湯布院花卉村,呢個小村係仿照英國小村莊建造,入到去好似去到童話世界一樣。

湯之坪街道

Milch ミルヒ半熟芝士蛋糕

Milch ミルヒ半熟芝士蛋糕

Snoopy 茶屋






湯布院花卉村



行到去金鱗湖,我上一次十年前黎係冇太陽,個湖冇咩特別。今次黎到,剛好黃昏,太陽照落黎,金色光茫灑照落湖後既山頭,再倒影落平靜既湖面,非常燦爛既景色。




係湯之坪街道,必定要買 B-Speak 卷蛋蛋糕,我地買左兩件今晚浸完溫泉食。

B-Speak

5:30 左右,我地揸車去今晚住宿既山のホテル 夢想園。由湯之坪街道揸去,只係五分鐘車程。夢想園佔地廣闊,成間旅館都係傳統日式建築,不同既溫泉就散佈係整個園林內,當大家換上浴衣,游走於園林內去浸溫泉,不時還可抬頭欣賞園景,感覺非常悠閒寫意。

夢想園位於半山,我間房望出既風景

夢想園內



夢想園既溫泉亦來頭不少,內湯就唔講,我只講佢個露天風呂。夢想園一共有三個露天風呂,分別叫御夢想之湯、空海之湯及弘法之湯。御夢想之湯既更衣室係古老既茅草屋頂建築,而溫泉面積有成 165 平方米,非常之大。空海之湯面積就更大,有成 248 平方米,因位於半山,風景極之開揚,可以眺望遠處既山。最後弘法之湯,雖然面積比較細,但係夢想園內歷史最久既露天風呂。

御夢想之湯

御夢想之湯


空海之湯 (官網相片)

今晚既晚餐我地冇特別加點什麼,所以都係由旅館安排。菜單係用手寫上我地今晚每一道菜,都有十幾個菜式。食物有一貫日本溫泉旅館既水準,有前菜、烤魚、燒物、鍋物、溫物、甜品及水果。但驚喜就欠奉。






食完飯,休息一陣。我地就去浸溫泉。可能因為係平日,所以冇咩住客。咁大既溫泉幾乎係比我地獨佔。因為冇人,我仲可以影下溫泉既相。

出發浸溫泉

今晚既宵夜好豐富。有蜜瓜、梨、酒及 B-Speak 卷蛋蛋糕。日本蜜瓜唔使問,一定多汁甜美。幾個朋友都係第一次食 B-Speak 卷蛋蛋糕,佢地食完個個都讚不絕口,仲話聽朝離開前一定要買多一次食。我自己十年前食過好好味,今次再食,水準依舊,保持驚喜。




食飽又浸完溫泉,再捲入榻榻米,幸福地入睡

No comments:

Post a Comment