2018/10/24

201810 日本北九州第二日 - 門司港, 下関

係酒店食左個簡單既日式早餐,沙律、麵鼓湯及白飯,我地就上車去門司港。由小倉去門司港只須半小時車程,好快去到。

酒店食早餐既地方
門司港係九州最北既地方,一海之隔既對岸就係本州山口縣既下関。係明治大正時期,門司港係日本其中一個重要港口,因此現在保留左好多外國風格既古建築物。例如舊門司三井俱樂部、舊大阪商船、北九州市立國際友好圖書館及舊門司稅關。

舊門司三井俱樂部

關門橋

舊門司稅關

北九州市立國際友好圖書館

舊大阪商船

門司港海濱有一條好觸目既吊橋,藍翼橋。呢條橋係日本唯一的步行者專用既吊橋。吊橋每日固定時間打開。(開橋時間 10:00、11:00、13:00、14:00、15:00、16:00 / 關橋時間 10:20、11:20、13:20、14:20、15:20、16:20)



係海濱,你一定會見到香蕉人既蹤跡,而紀念品店內亦有好多關於香蕉既紀念品。點解門司港會同香蕉打上關係呢?原來以前台灣香蕉非常出名,而所有台灣香蕉都經由門司港輸入到日本。因為部份香蕉去到門司港已經熟透,所以商家就係門司港進行露天兜售,而當時既檔販更創作出各種有趣既句語及歌詞。因此係門司港形成一種獨有既香蕉文化。


香蕉雪糕

係門司港海濱一帶都玩左兩個鐘,然後我地就坐船去本州既下関,船票每位 ¥400 。


去到下関,我地先去春帆樓及日清講和記念館。春帆樓係 1895 年中日簽署馬關條約既地點,馬關條約就係將台灣割讓比日本既條約。而於 1937 年,係春帆樓旁就興建在一座日清講和記念館。去到春帆樓,可以參觀埋旁邊既赤間神宮。

春帆樓

簽署馬關條約

簽署馬關條約既房間
赤間神宮


赤間神宮

下関同門司港出名食雞泡魚,係下関有個好出名既魚市場叫唐戶市場,我地諗住去食雞泡魚。可能因為我地中午先去到,好似已經做完生意,冇咩野睇。



我地去左唐戶市場旁既卡蒙碼頭 Kamon Wharf,有一間叫からと屋既餐廳食雞泡魚刺身。雞泡魚刺身擺盤好靚,將雞泡魚刺身擺到一個圓形。雞泡魚刺身肉身比較有咬口,唔同其他魚咁軟身。味道我覺得淡口,叫做試過,唔會有好想再食既感覺。

卡蒙碼頭 Kamon Wharf

雞泡魚


由下関返去門司港,我地選擇去行關門海底隧道,呢條隧道全長 780 米,係全世界唯一可以比人行既海底隧道。大家唔好幻想好似水族館既透明隧道,可以見到海底世界。行到入去,佢只係一條好長既普通隧道,睇唔出佢係海底既隧道。唯一比較特別係因為佢橫越本州既山口縣同九州既福岡縣,所有有個位比你影相,打下卡。




一個係本州,一個係九州

關門橋

返到門司港,我地就揸車返去小倉。我地去左魚町銀天街,旦過市場及北九州河濱步道行下街。左魚町銀天街,旦過市場係小倉出名既商店街。而北九州河濱步道唔係一條步道,其實係一個大型商場。



小倉城

晚餐我地去左一間食神戶牛既燒肉店,叫做 おんどる 小倉魚町店。去親日本,一定要去食燒和牛,和牛既油脂比火燒一燒迫左出黎,又香又美味。再配日本飯去解一解油膩感,冇得輸!






No comments:

Post a Comment