2018/10/28

201810 日本北九州第六日 - 鳥栖,柳川,太宰府

酒店食完早餐就離開去鳥栖 Outlet 購物。因為今日係星期日,都好多人。我地 10:00 去到,行左兩個鐘,朋友們都大有斬獲。




今日既午餐係專登揸車去柳川食鰻魚飯。由鳥栖揸一個鐘車去到柳川既元祖本吉屋,去到門口勁多人,好彩等左二十多分鐘就入到去。四年前黎食過,一直念念不忘,今次再黎,終於又可品賞呢個我食過最好味既鰻魚飯。專登揸車黎食都係值得既。




下一個地方就係太宰府,由柳川過去大約一個鐘頭十五分鐘車程。太宰府天滿宮係全日本超過 12000 座天滿宮既總本社,地位超然。而太宰府既表參道開滿商店及不少美食。講到美食,太宰府必吃既美食, 梗係梅枝餅。不過表參道兩旁滿佈賣梅枝餅既食店,究竟邊一間先好呢?十年前我光顧過一間叫「かさの家」,今日佢仲係度,一定有佢既實力。其實梅枝餅唔係有梅既,佢只係一件紅豆糯米餅。去到表參道,記得要去睇下 Starbucks,佢整個設計都係用上木條,好特別。

表參道








今晚我地就返去福岡還車,然後係福岡市內玩兩日。係福岡,我地租左 Apartment 叫 Residence Hotel Hakata 12,房間好大,有廳、有房、有開放式廚房、洗衣房、浴室及洗手間。不過地點就麻麻地,要行十分鐘先去到博多站,沿路仲要冇野睇既,如果一路行一路有商店睇下,十分鐘就好快到。






博多車站鄰近有0101百貨、AMU PLAZA、阪急百貨、Yodobashi電器行,好多野行!


晚餐就去左博多一双食拉麵,一双出名係超濃厚豬骨湯底。不過我又唔係太覺得佢好濃!



只係食碗拉麵一定唔夠飽,我地跟住去左魚民居酒屋再食。




No comments:

Post a Comment