2018/10/27

201810 日本北九州第五日 - 日田,鳥栖

今早去左天台既露天風呂,浸緊係睇唔到個海既,要企起身先見到,但你又會見到海灘既人,仲可以同佢地揮下手。早餐就有沙律、漬物、燒魚及釜飯等。9:00 我地就出發離開別府,我地會先去久住花公園,跟住去日田市食午餐、參觀啤酒廠及果園,最後目的地係鳥栖。




由別府去久住花公園 (くじゅう花公園) ,車程一個半鐘。因為久住花公園位於山上,溫泉低左好多,你見我地既相,大家都著返晒外套。久住花公園由三月至十一月都有唔同既花田可以睇,春天有鬱金香及粉蝶花,夏天有薰衣草及向日葵,到秋天就有大波斯菊。另外溫室內有更多不同種類既花。我地都係呢度玩左一個半鐘。









午餐我地大約揸一個鐘車就去到日田市一條河邊既やな場茶屋。鮎魚 (塘虱) 係日田市既特產之一,而呢間餐廳係旁邊既河上有佢自己既鮎魚場,肥美既鮎魚由河上捉上黎,再簡單地以鹽燒烹調,肉多甜美。

鮎魚場





Sapporo 係日田有個工場叫日田森之啤酒園 (日田森のビール園),佢有條免費既參觀路線。其實如果你有參觀過其他啤酒廠,都係大同小異。我地都只係見順路先過黎睇下,唔黎都唔係大損失。




十月份係柿及梨既季節,浮羽市 (うきは市)一帶有好多果園,我本來打算去うきは市観光柿農園,不過去到搵唔到。好彩附近有個浮羽市資訊中心 (Ukiha Information Center),佢介紹左附近一個叫春光園既果園。去到春光園都幾多人,應該唔差。我同果園既職員講想摘柿,佢就比左工具我地,帶我地去柿園區,教一教我地點摘,跟住我地就自已係柿園自己玩啦。摘完返去磅下,一公斤收 550 Yen。跟住我地仲去埋摘梨,梨就一公斤收 650 Yen。

浮羽市資訊中心 (Ukiha Information Center)




梨樹


我地揸左 45 分鐘車,去到鳥栖駅,時間只係 6:30,但天都黑晒。我地今晚住既酒店係車站旁,叫 Green Rich 鳥栖駅前,因為只係睡一晚,明早一起身就走,所以選左間平平地既酒店,呢間酒店真係普遍既日本酒店,房細細,不過都整潔既。


放低左行李,我地就行去附近既 Frespo 大型商場行下。之後就揸車去佐賀牛燒肉季樂鳥栖店食飯。季樂係JA佐賀県農業協同組合直營的餐廳,所以品質有保證。佐賀和牛亦係信心保證,油脂豐富,入口即溶。

佐賀牛燒肉季樂鳥栖店




No comments:

Post a Comment