2016/09/16

201609 瑞士第八日 - 伯恩 (Bern),琉森 (Luzern)

今日既目的地係琉森 (Luzern),上午我地會先去瑞士首都伯恩 (Bern),黎個伯恩半天遊。我地係旅館食完早餐,大約 9:30 執好野離開格林德瓦 (Grindelwald)。唔記得講下呢間旅館既早餐,係自助式傳統歐陸早餐,即係得麵飽、冷盤火腿、芝士、烚蛋、茶及果汁。好唔好食?填飽個肚算係咁啦!

今日係房既露台影出去既格林德瓦

離開格林德瓦
由格林德瓦去伯恩約一小時十五分鐘,我預先上網搵左泊車地點既資料,係愛因斯坦博物館對出有好多街錶,泊好車,行過條橋就到伯恩既市中心,算幾方便。伯恩係少數仍保留中世紀面貌既城市,基本上一入市中心,四周既建築物及地上既石磚地都係珍貴既景點。不過冇可能只係市中心四圍漫無目的咁行,係市中心都有幾個景點既!我地首先去到地標 - 伯恩鐘塔 (Zytglogge),鐘塔建於十三世紀,係以前第一座城門既遺跡,有成八百幾年歷史,鐘塔外觀非常精緻,大家可以欣賞當時工匠既精湛工藝。

愛因斯坦博物館

伯恩阿勒河

伯恩鐘塔

係鐘塔附近有愛因斯坦故居 (Einstein Bern),你唔好問我邊個人愛因斯坦?佢有咩特別要去佢故居睇下?我係唔會答既!要搵愛因斯坦故居係有少少難度,我地跟住地圖行在兩次都搵唔到,原來佢係一間咖啡店旁既樓梯仔上去。呢個愛因斯坦故居係愛因斯坦出世及童年生活既地方。故居展出當時單位既面貌,另外仲展出愛因斯坦不同年齡時既照片,護照等物件。係愛因斯坦故居行下,可能可以吸收到佢少少靈氣,個人都聰明少少!

愛因斯坦故居

愛因斯坦故居內既廳

少年愛因斯坦

愛因斯坦故居既窗望出去

舊時既人影合照興唔望鏡頭
市內電車路就係伯恩最旺既街 - Maktgasse。我地係呢條街見到有間 Migros 超級市場,之前網上好多人話超級市場內既燒雞又平又好食,而唔係間間 Migros 都有架,我地咁好彩見到呢間 Migros 到燒雞肶,所以決定今日既午餐就係食燒雞肶。另外係超級市場門口有即製熱狗,又香又熱,所以又買左一條。買完梗要搵地方食,我見好多人就咁坐係街邊既樓梯食,我地行行下去到國會大樓 (House of Parliament) 對出既 Bundesplatz 廣場,廣場有好多人坐左係地下,唔爭在我地都坐係度食啦!隻燒雞肶真係唔差,以瑞士物價黎講,CHF 3.9 一隻燒雞肶,算抵食啦!

伯恩 Maktgasse

Migros 超級市場買雞肶

Migros 超級市場門口買香腸

國會大樓前開餐



食完野,我地慢慢行返去攞車,大約 1:45 左右,我地揸車上去半山上既玫瑰花園 (Rosengarten)。玫瑰花園對面住宅區內有不少街錶可以泊車。去到玫瑰花園,開始落雨,我地係花園影下不同品種既玫瑰花,然後去左花園內一間咖啡店食個下午茶,呢間咖啡店面向住伯恩市整個景色,一面嘆咖啡,一面欣賞無敵景!

玫瑰花園睇落去伯恩






係伯恩玩到三點左右就離開,前往琉森 (Luzern),車程大約一小時十五分鐘。係琉森呢種熱門城市泊車,價錢非常甘,不過我之前上網格左價,比較平少少既係垂死獅子像 (Lowendenkmal) 附近既 Parkhaus City Parking 停車場。因為泊左係垂死獅子像附近,順理成章,就成為琉森既第一個景點。垂死獅子像既典故係紀念 1792 年期間係法國犧牲既瑞士士兵。去到見到個石像,真係雕得好真!唔怪得可以成為琉森著名既地標。

垂死獅子像

垂死獅子像
我地由垂死獅子像經過舊城區既商店街,行到去另一琉森地標 - 卡貝爾橋 (Kapellbrucke)。卡貝爾橋建於 1333年,長 204 米,係歐洲現存最古老既木橋。卡貝爾橋位處琉森湖出口,橋既中間有座八角形水塔,係呢條橋既特色。

舊城區

舊城區

卡貝爾橋

卡貝爾橋上

卡貝爾橋上

卡貝爾橋上睇返去湖邊

琉森湖

日落

舊火車站遺址

黃昏的琉森
我地係舊城區行下百貨公司及商店,行到 7:00 就去搵野食。我開一開個電話睇下,今晚住既酒店比左個 Email 我,佢話佢地 8:00 前先有人同我辦理 check-in 手續,所以問我點解仲未去 check-in。我完全唔記得呢間酒店要 8:00 前 check-in 呢回事,死啦!仲有 45 分鐘就 8:00 啦!Check-in 唔到今晚要瞓街!我地嗱嗱聲半走半跑咁走返去停車場攞車,然後快快揸去琉森市中心外圍既 Hotel Spatz 酒店。好彩!我地 7:50 左右去到,check-in 成功!嚇死我!

Hotel Spatz

我間房係頂樓
琉森市中心既酒店通常都比較貴,所以我選左呢間外圍少少既酒店,呢間酒店有免費停車場,又包早餐,冇車既朋友,係酒店門口有個巴士站,坐唔駛 10 分鐘巴士就可以返去市中心,所以係好方便既酒店。但呢間酒店又係冇升降機,我地又被安排住頂樓,又要抬重到死既行李上樓!我地間房都好大,但冇咩傢俬,感覺好空洞。

我地酒店有間扒房,叫 Restaurant Obergrund Grill Gut,我地費事出去市中心,所以就係呢度食啦!我地叫左兩款扒,一款係 180g 既炭燒牛扒,價錢係 CHF36,另一款係 180g 既熱石西冷牛扒,價錢係 CHF29。熱石係會上一塊塊已經切好既生牛扒及一塊熱石,然後自己用塊熱石烤牛扒,都幾好玩。另外再叫左兩個配菜,有酸忌廉焗薯及焗蔬菜,每個配菜 CHF4.5。呢間餐廳既價錢唔貴,牛扒好好食,係香港要有呢個質數既牛扒,呢個價錢一定食唔到,呢一餐我完全唔覺得係瑞士既價錢,好抵食!

Restaurant Obergrund Grill Gut


炭燒牛扒
五成熟, 合晒格
熱石牛扒

No comments:

Post a Comment