2016/09/09

201609 瑞士第一日 - 維也納,倫敦

七月頭時又有歐港星平機票,今次仲平得好離譜。去程坐奧地利航空既新航線,由香港飛維也納再轉機去倫敦。回程就由蘇黎世坐瑞士航空直飛香港,另外仲有一程由香港坐因航去新加坡,連所有稅項,超低價 HK$2661 一個人。一見到唔駛多考慮,買左先算!

第一次坐奧地利航空
九月九號中午 12:55 先坐 12 個鐘左右去維也納。第一次坐奧地利航空,架機都好新,座位唔算太窄,影音系統都好多戲睇。空姐又好好咁時常派野飲。我自己唔係太怕坐長途機,因為好多時一上機我就戴住 earphone 聽歌,跟住就狂瞓,好快就到目的地。去到維也納,得 40 分鐘轉機,因為維也納機場唔係太多人,機場又唔大,所以時間充足有餘。

奧地利航空

飛機餐擺設好特別,三角形咁既樣
由維也納坐兩個半鐘機去到倫敦希斯路機場,去到已經係晚上 9:30。我地會係機場附近既 ibis Styles London Heathrow Airport 住一晚,聽朝再坐瑞士航空去日內瓦。呢程機係我另外買既,價錢係 GBP71。希斯路機場有一個好大既問題,就係機場好大同超多人。我本來諗住 9:30 落機,然後入埋境,可以坐機場 10:25 開既 Hoppa Shuttle (H9) 去酒店,車程 7 分鐘。但係入境排大隊,搞左超過一個鐘,所以要趕尾班 11:25 既 Hoppa Shuttle。

Hoppa Shuttle,我地唔係坐呢架 H4
我地只係倫敦住一晚,所以我冇換英鎊。本來諗住可以用信用卡比 Hoppa Shuttle,點知只收現金,咁我未走去坐的士。的士站有個職員會問我地去邊,然後同個的士司機講。去到架的士前面,個的士司機問我係唔係比現金,我話比卡,佢好唔高興,話唔載,跟住同個職員講我地唔係比現金,叫佢叫另一個乘客黎。個職員同佢嘈左幾句,都冇佢符,叫我地企一邊等一等。我地等左幾分鐘,我問個職員個的士司機係唔係唔鍾意我地比信用卡,佢話唔鍾意太近。為免佢難做,我同佢講我去坐 Hoppa 啦!

離尾班車只有十多分鐘,我即刻衝返入去機場大樓,然後用提款卡提取 GBP40。唔知係唔係越趕越見鬼,我入左密碼,入埋銀碼,跟住部機話唔得,又冇講點解唔得。我試左幾次都係咁,我即刻轉另一張卡,又係咁。我再轉用另一張卡,終於提到錢,嚇死我!

我衝返出去個站,好彩架車仲未黎。等左十幾分鐘,架車成 11:34 先到,遲左九分鐘。呢架坐七分鐘既車,每位 GBP4.5,來回 GBP9。

去到酒店,上到房已經差唔多 12:00。聽日坐  8:55 飛機,所以我地聽日會坐 6:11 既  Hoppa 返去希斯路機場,我地得返五個鐘左右瞓。


 ibis Styles London Heathrow Airport 

 ibis Styles London Heathrow Airport 


No comments:

Post a Comment