2016/09/12

201609 瑞士第四日 - 西昂(Sion),策馬特 (Zermatt)

今日向策馬特 (Zermatt) 進發,由酒店座落既 Chexbres 小鎮去策馬特要兩個半鐘車程。我選擇係中途既西昂(Sion)停一停行下同食午餐。今早瞓到好晏,差唔多九點先起身,因為酒店唔包早餐,我地係房食左麵包、杯麵及生果。跟住大約 10:15 開車離開!

今早係房既露台望出去

露台食我地既早餐
一個鐘車程,我地就去到西昂。西昂最著名係有兩座建係兩個山峰上面既中世紀城堡,一座係瓦萊城堡 (Chateau de Valere),另一座係托魯比恩城堡 (Chateau de Tourbillon),兩座城堡遙遙相對,好有趣!

經過西昂火車站

西昂街頭, 後面有雪山

城堡就係上面

經小巷上城堡
我地泊好車就行上山,當去到半山既 Place Maurice-Zermatten 廣場,就係去兩個城堡既分叉路,左邊既山路就係去托魯比恩城堡,右邊既山路就係去瓦萊城堡。我地見右邊好似冇咁高,所以就上左瓦萊城堡。途中有一間小教堂,後面有托魯比恩城堡做背景,係好好既影相位。上到瓦萊城堡,入面係一個藝術館,我地冇入去睇,反而走到觀景臺,高處欣賞整個西昂古城既景色。我地沿路落返去 Place Maurice-Zermatten 廣場,睇見上另一座城堡條路都好甘,決定放棄,行返落城醫肚算啦!

Place Maurice-Zermatten 廣場

托魯比恩城堡

瓦萊城堡

上瓦萊城堡途中既風景

上瓦萊城堡途中既風景

上到一半有座石教堂


遙望托魯比恩城堡

遙望托魯比恩城堡

瓦萊城堡


瓦萊城堡上睇到遠處既雪山

西昂




我之前上網搵左一間出名食漢堡既餐廳,叫 Holy Cow!。其實正確黎講,呢間係似老麥既快餐店,不過就高級少少,標榜用瑞士牛肉。我叫左個 BIG BEEF 套餐,有一個飽,薯條及一枝汽水,價錢係 CHF15.9,即係約 HK$130,嘩!好鬼貴!呢度既漢堡及薯條都算好味,係中上既水準,不過以快餐店方式,我覺得好貴囉!

食漢堡


西昂市內廣場

西昂教堂

西昂教堂
我地食完就係城內行左一陣,睇下教堂。大約 2:00 就離開前往策馬特。策馬特係一座無車小鎮,所有用汽油既車都唔可以入去,鎮內只可以電動車及馬車代步。我地先揸一個鐘頭十五分鐘車去到塔什(Täsch) ,泊好車,然後帶住行李去坐火車入去策馬特。塔什既停車場係 CHF15.5 一日,我地會係策馬特住兩晚,所以有兩日唔使用車!

到達塔什(Täsch), 見到後面有好高既雪山
由塔什去策馬特既火車每二十分鐘一班,車程只係十二分鐘。單程價錢每位 CHF8.2,我地用半價証,所以每位 CHF4.1。一出策馬特火車站,可愛既小鎮就呈現眼前。大街兩旁全都係傳統小木屋,石板路上不時有馬車經過,街上眾多遊人,完全係大家心目中歐洲度假小鎮既景色!

泊好車, 坐火車去策馬特



策馬特火車站

我地今明兩晚住係 Residence Patricia 住宅式公寓,呢間野係由 Best Western 集團經營,所以我地要先去 Best Western Alpen Resort Hotel 酒店既接待處 check-in,拎左鎖匙後,就再行一段路去我間住宅式公寓。我住間房位於三樓,面積有 25 平方面,全開放式設計,有客廳、有廚房,另外仲有個大露台,可以見到著名既馬特洪峰 (Matterhorn)。今次成個瑞士旅程,我覺得最舒適係呢間住宅式公寓。唯一既缺點係離策馬特主要大街 Bahnhofstrasses 有一段距離,大約有十分鐘路程。要去大街食野,買日用品補給,一來一回都要行成二十至三十分鐘。

Best Western Alpen Resort Hotel 酒店

先去 Check-in

我地住既 Residence Patricia

我間房

有個客廳仔

露台見到馬特洪峰 (Matterhorn), 不過今日有少少雲
我地安頓好都大約下午 5:00 ,今日其實已經冇咩野做,所以走去行下 Bahnhofstrasses 大街。難得我地間 apartment 有廚房,我地走去火車站對面既超級市場買野返去煮,順便買埋聽日既早餐,同下午上到山食既食物。返到 apartment,我整左個湯,沙律做頭盤,主菜有煎牛扒同薯仔,甜品更係 Movenpick 雪糕。最可惜係因為聽日上山,我驚有高山症,所以今晚唔飲得酒。

Bahnhofstrasses 大街

Bahnhofstrasses 大街

大街上既教堂

自已煮晚餐食


No comments:

Post a Comment