2016/09/18

201609 瑞士第十日 - 列支敦士登 (Liechtenstein),邁恩費爾德 (Maienfeld)


今日離開琉森,先去郵票小國列支敦士登 (Liechtenstein),然後進入飄零燕既世界邁恩費爾德 (Maienfeld),跟住就會去瑞士最繁榮既城市蘇黎世。

係琉森一早離開, 不過落雨
一早係酒店食完早餐,9:00 開車去列支敦士登,車程一個半鐘。列支敦士登係一個位於瑞士及奧地利中間,面積只有 160 平方公里既國家,只係比香港既大嶼山大少少。

我地去到列支敦士登既首都華多茲 (Vaduz)。因為今日係星期日,好多商舖都冇開門,所以成個鎮都好少人。我地係街邊好易搵到停車位,仲要星期日係免費。黎到以郵票著名既小國,可以去 Das Postmuseum (郵政博物館) 參觀,免費入場,場內收藏左好多好有歷史既郵票及賀卡,有部份仲要係手繪既,真係好厲害!除左參觀郵政博物館,遊客仲可以去旅客中心購買名信卡,然後寄比朋友或自己。

冇咩人既列支敦士登


旅客中心

買明信片

列支敦士登皇室人員

郵政博物館

郵政博物館

手繪架

1912 年既郵票

市政廳
係華多茲行左一個圈,玩左一個半鐘。我地就揸車上半山既華多茲城堡 (Schloss Vaduz),城堡現在係列支敦士登王子既王宮及居所,所以謝絕參觀。我地只可以係外圍影下相。

山上面就係華多茲城堡

上山既路

華多茲城堡
我地沿山路揸車上到去山上另一個小鎮特裡森貝格 Triesenberg,呢個鎮仲荒蕪,商舖全部冇開,人都見唔到個。我地影左張相就揸車落返山,然後入埋油,就離開列支敦士登。

河既前面係列支敦士登, 後面係瑞士

特裡森貝格又有市政廳

市中心都冇咩人
回到瑞士,係附近有個 Landquart Fashion Outlet,我地就先去行下同食午餐。原來星期日,多數瑞士人都走左去 Outlet,所以呢度勁多人。我地係 outlet 內既 Subway 快快食左個午餐,然後就四圍行下,買下野!逗留左兩個鐘,就去邁恩費爾德 (Maienfeld) 既海迪之路 (Heididorf)。

Landquart Fashion Outlet

Subway 午餐

Landquart Fashion Outlet
海迪係瑞士一部著名童話故事既主角,香港既中年人就因為細細個既時候,係電視睇左以呢部小說改篇既日本動畫「飄零燕」,所以對海迪好熟悉。我地將架車泊左係 Hotel-Restaurant Heidihof 門口門口 (其實唔知可唔可以泊架),然後行去海迪之家,大約十分鐘左右。係動畫時常見到一大片綠油油既草地,乳牛自由咁係草地上食草,仲有牛隻頸上牛鈴發出既鈴鈴聲,黎到海迪之路,原來係真架!今日只係差在冇藍天白雲。係海迪之家有三間屋,一間係博物館,一間係海迪既屋企,另一間係爺爺既屋企。大家要比 CHF14.8 入場費先可以一一入去參觀。參觀完海迪之家,仲可以繼續行海迪之路上山,不過我地因為要趕返去蘇黎世,所以冇再上山。

海迪之家

地圖


都有日本版海迪

海迪之家

海迪睇緊書

扮食野

爺爺間屋

爺爺間屋既景好靚






6:00 開車離開,一個半鐘車程就去到蘇黎世。我地係蘇黎世選擇住係機場既 Movenpick Hotel Zurich Airport 酒店。係蘇黎世市區既酒店又細又貴,呢間 Movenpick Hotel 既房有成 30 平成米,價錢又合理,而因為蘇黎世機場離市區好近,所以都算方便。我地 check-in 完,放低行李係房,然後就去機場既 Sixt 還車。還完車,本來想行去附近有間以停機坪改成既餐廳食晚餐,但因為落雨,所以改為去機場既 Migros 超級市場買雞翼,沙律返去酒店房食。

早上影既 Movenpick Hotel Zurich Airport

間房都幾大

機場既 Migros 超級市場

晚餐


No comments:

Post a Comment