2016/09/15

201609 瑞士第七日 - 勞特布龍嫩 (Lauterbrunnen),米倫 (Murren) ,茵特拉肯(Interlaken)

本來今日去少女峰,但因為知道今日天氣唔好,所以禽日已經上左去。咁今日完全冇野做,所以係旅館食早餐時,就拎下旅館內介紹附近景點既小冊子,研究下有咩地方天氣唔好下都可以去。

天氣差左好多

食早餐

歐陸式早餐
好多人黎少女峰都會去埋佛斯特 (First) 行山,由格林德瓦 (Grindelwald) 坐纜車去佛斯特,再由佛斯特行去 Bachalpsee 湖,沿途可以欣賞雪山湖泊既景色,來回約兩個鐘,係好熱門既路段。由佛斯特返去格林德瓦,可以選擇玩 First Flyer, Mountain Cart 及 Scooter bike 落山,好似幾好玩同刺激架。不過我睇左 First 既天氣預測,今日會整日落雨,去唔到!

咁係山另一邊既勞特布龍嫩 (Lauterbrunnen) 亦係另一個熱門既地點,勞特布龍嫩又叫瀑布鎮,鎮後面有一條好高既瀑布,都幾有特色。而去到勞特布龍嫩仲可以坐纜車去山上既無車小村 - 米倫 (Murren)。最緊要係天氣預測話呢兩個地方只係陰天,間中有小小雨。

我地 9:45 先出車去勞特布龍嫩,二十分鐘左右就到達。勞特布龍嫩係一坐位於夾谷中既小鎮,兩邊都被高聳垂直既山包圍,山上有大大小小既瀑布不停流落黎。我地停左車,跟住朝最大既瀑布方向行。去到瀑布底,原來有路可以上去瀑布後面,然後係高處透過瀑布觀賞勞特布龍嫩小鎮。

勞特布龍嫩

準備上瀑布

上緊瀑布

由瀑布上睇返勞特布龍嫩小鎮

勞特布龍嫩小鎮

瀑布後


係勞特布龍嫩只係上去瀑布玩都搞左個半鐘。大約 12:00 左右,我地就出發去米倫,去米倫先要坐纜車去 Grutschalp,再轉小火車去米倫,車程大約半個鐘。米倫原來係呢一帶地勢最高有人定居既小村,位於海拔 1650 公尺既山上,成條村人口唔多,所以好寧靜。由村望去對面既群山,就係少女峰 (Jungfraujoch),艾格峰 (Eiger) 及僧侶峰 (Monch),如果天氣好,係呢度欣賞及拍攝呢三大峰,會比禽日去既少女峰觀景台更好!

坐纜車去 Grutschalp

轉小火車去米倫

對面就係大群山峰



午餐我地去左小村既中心廣場一間小食店,叫左瑞士式漢堡及熱狗,點解叫瑞士式呢?因為個飽面有個瑞士國旗既十字!呢間小店得老闆一個人,我見佢會同不同顧客傾下計,好熱情咁!

午餐小食店

瑞士式漢堡及熱狗

食完午餐,我地慢慢係呢個寧靜小村行下,好多當地居民都係自己花園種左好多好靚既花,淨係睇花園,影下相都好開心!係村既另一邊有另一個纜車站,呢個站係上去另一個山峰 - 雪朗峰 (Schilthorn),呢個峰好出名,因為好多好多年前既 007 電影就係呢度拍,係站裡面佈滿好多有關 007 既野。我地冇上到去雪朗峰,因為車站有部電視,播緊即時山上面既影像,上面天氣好差,白茫茫一片,咩野都睇唔到!我地係小村四圍行同影相,逗留左差唔多三個鐘,之後我地就坐返小火車及纜車返去瀑布鎮,然後揸車返旅館。


米倫小鎮內









老婆有個同事兩公婆剛好今日都到左格林德瓦,而今日係農曆八月十五中秋節,人月兩團圓既日子,所以約左佢地今晚一齊揸車去茵特拉肯(Interlaken)食飯,食完飯再去另一個剛好又到左茵特拉肯既朋友既 Serviced Apartment 食月餅賞月。

老婆同事今日上左少女峰,佢地 Whatsapp 話上到去真係白茫茫一片,山都見唔到。好彩我地禽日上左啫。係等佢地由少女峰返黎既時侯,我地就係格林德瓦既大街行下商店,去咖啡店飲咖啡及食件蘋果批。

回到茵特拉肯

下午茶

蘋果批

5:30 終於同佢地見面,佢地一上車,我就直接揸去茵特拉肯。茵特拉肯英文叫 Interlaken,我明顯係講湖啦,因為茵特拉肯位於兩個湖既中間,所以就叫 Interlaken。見時間仲早,我地就先去其中一個湖既湖邊行下。

茵特拉肯其中一個湖

湖邊



行完湖,跟住就揸車去左 Interlaken OST 火車站,泊好車就去搵食。Inerlaken 有兩個火車站,另一個叫 Interlaken-West 西火車站。我以為逢火車站附近都好旺,一定好多野食,點知我錯左。係 Interlaken OST 附近得個商場仔,有間超級市場,我地入去行唔夠五分鐘就到 7:00 關門時間。我地出返去條街,沿 Interlaken-West 方向行,冇咩餐廳!

Interlaken OST 火車站

行左十幾二十分鐘,去到一個大公園及賭場附近,終於比較旺。我地走左入去一間叫 Des Aples 既餐廳,坐係半露天既檯,向住公園。瑞士菜最出名係芝士火鍋,之前得兩個人,驚份量太大,食唔晒,但今日有四個人,終於可以試下。另外亦叫左瑞士薯餅 Rosti 及一個薄餅。我之前已經知道芝士火鍋唔會好似我地港式火鍋咁,有好多好多不同既食物比你食,芝士火鍋係得一鍋芝士及一籃麵包,你只係用麵包點熱既芝士食。因為冇期望,所以送上桌時就冇失望。不過食入口,我又覺得幾好味,鍋芝士落左酒,酒香減少左芝士膩既味道,真係唔錯!瑞士薯餅  Rosti 係一塊煎左既薯餅,上面放左火腿、芝士、洋蔥及煎蛋,亦都係幾好既一味菜。

Des Aples 餐廳


瑞士芝士火鍋

薄餅

瑞士薯餅 Rosti 

我地食完飯都九點幾,所以最後冇去另一個朋友度賞月,直接揸車返去休息!

No comments:

Post a Comment