2016/09/11

201609 瑞士第三日 - 布羅克 (Broc),格魯耶爾 (Gruyeres),蒙特勒 (Montreux)

住左一晚呢間咁差既酒店,一早 8:30 快快走人!我地係酒店附近既 Sixt 預訂左一架 Mercedes Benz A-class。預訂時,有一日上去 Sixt 網頁,突然見到個價跌左好多。我而家訂 8 日,都只係 CHF306。好多人話瑞士租車貴,好好彩又比我搵到咁平。去到辦手續時,職員話可以 Upgrade 我架車去 SUV,我唔制,我要揸 A-class。去到停車場攞車,一架好靚仔既紅色 Mercedes Benz A180 出現眼前,仲要係剛剛轉小款既 Facelift 版。上到車,好熟悉既感覺,同我自己架 A200 大同小異。

Sixt 租車

紅色型仔 A180

合照

有導航,好好用
9:30 開車,先揸車去法國 Ferney-Voltaire 既家樂福 (Carrfour) 超級市場入下乾糧同水,再買左個法飽當早餐。我地專登揸去法國既超級市場,因為物價比瑞士平。由瑞士駛去法國時,條路只有一個關員,佢好似 Road Block 咁,抽樣截停駛過既車,我就比佢抽中左。佢問我去邊,我答佢我去超級市場買野,之後返瑞士,跟住比左本 Passport 佢睇一睇,然後佢就放行啦!

去法國既家樂福
補給糧水後,我地就揸左一個半鐘左右去到位於布羅克 (Broc) 既 Maison Cailler。Cailler 係瑞士最出名既朱古力品牌之一,Maison Cailler 就係呢個品牌既朱古力廠,入場費每位 CHF12。係朱古力廠有介紹品牌既影片,有好似迪士尼樂園式既動態展品介紹朱古力及品牌既起源,仲有製造朱古力既機器運作,最後當然有好多不同味道既朱古力試食!試食完,仲可以去售賣區買返屋企。我覺得呢度雖然冇朱古力獎門人電影既朱古力河,又冇小矮人唱歌,但都算有野睇,又有得試食,都幾好玩!

Maison Cailler

成幅牆都係朱古力

用朱古力做既人像

任試朱古力
試食左好多朱古力,成口甜味,冇咩胃口食午餐。我地就係朱古力廠內既咖啡店,點左個湯、麵包及咖啡就當午餐啦!

簡單既午餐
揸左半個鐘車,去到格魯耶爾城堡 (Château de Gruyères) 既小山城。穿過城牆就係城中心既大廣場,四周保留著中世紀時代既小屋,真係好靚既小山城。因為今日係星期日,吸引左好多遊客,好熱鬧!係山城內往上走,好容易就去到格魯耶爾城堡,入城堡要比錢,我地冇入到去。而城堡旁有條路可以圍著城堡外圍走,居高臨下欣賞山下既風景。大家可以留意一間叫 HR Giger Museum 既酒吧及博物館,成間酒吧及博物館以異形概念為主,好特別,不仿去睇下!

城門

城牆上

城中心既大廣場

城中心既大廣場


HR Giger Museum 門口

山城最高處既城堡
由山城上睇既風景

由山城上睇既風景



落山

好多羊
格魯耶爾山城唔係太大,我地行左一個鐘頭多就離開到附近既 La Maison du Gruyere 芝士廠。格魯耶爾芝士 (Gruyere Cheese) 係世界聞名既芝士之一,去到 La Maison du Gruyere 芝士廠可以入內參觀芝士製作過程。我地去到門口,諗住買飛入場,賣飛位女士話今日既芝士製作導賞團已經完左,入去冇咩野睇,暗示我地唔好入去。咁我地冇入到去,只係去左芝士廠既售賣店試下食及買左一塊格魯耶爾芝士。

La Maison du Gruyere 芝士廠

芝士廠後既草地

存芝士既地方



有得試食

買左返去食
我地揸左一個鐘車去返日內瓦湖邊既蒙特勒 (Montreux) 鎮,見只係 5:45 左右,天仲未黑,所以去埋西庸城堡 (Château de Chillon)。西庸城堡係一座中世紀,建於湖邊既水上城堡。因為城堡被阿爾卑斯山脈及日內瓦湖包圍,景色非常優美,所以係瑞士其中一個重要既城堡。要拍攝城堡既最佳位置,係沿湖畔再向前行幾分鐘,有一個伸出湖中既小碼頭。

路邊有位泊車

西庸城堡 (Château de Chillon)



西庸城堡 (Château de Chillon)




今晚我地入住一間叫 Hôtel Préalpina 既酒店,呢間酒店位於 Chexbres 小鎮,房間裝修新穎,面積亦不小,最好既係有個露台,可以一百八十度飽覽日內瓦湖景。

Hôtel Préalpina

我間房

有露台

房內睇見既風景
房內睇見既風景

仲有葡萄園


我地問下酒店櫃檯職員附近有咩好食,我介紹我地去小鎮一間葡萄牙菜餐廳,由酒店行過去大約 15 分鐘左右。呢間餐廳叫 Café de la Poste,佢有室內同露天座位,露天座位可以睇見日內瓦湖,雖然夜晚天氣有些少凍,但坐露天座位氣氛比較好。個餐牌全部係葡萄牙文,唔識睇,唯有靠 Google Translate ,好彩老闆娘都識少少英文,佢又介紹下,咁我地就點左個西班牙火腿葡式薄餅、沙律及龍蝦仔長通粉。西班牙火腿葡式薄餅真係第一次食,佢係一個夾餅咁既樣,入口好香脆,我覺得比平時食開既薄餅好食!另外個龍蝦仔長通粉非常大碟,個汁有香濃既龍蝦味,真係唔錯。

Café de la Poste

我地坐餐廳門口對面既位


叫左三樣野食

西班牙火腿葡式薄餅

龍蝦仔長通粉,份量好大



No comments:

Post a Comment