2016/09/17

201609 瑞士第九日 - 琉森 (Luzern)

本來今日打算上去鐵力士峰 (Titlis),但天氣預測話鐵力士峰會落雨,而我今早上鐵力士峰網站睇下佢個直播鏡頭,山上又真係白茫茫一片。所以唯有取消呢個行程。其實附近一帶天氣都唔好,所以我地只好留係琉森市內觀光。

係酒店食完歐陸自助早餐,10:00 揸車去琉森市,我地泊返禽晚泊既停車場。由停車場行去市中心,首先去到聖萊奧德伽爾教堂 (Hofkirche St. Leodegar) 參觀,唔知係唔係真係「上帝早已預備」,一去到教堂,教堂上空既雲就散開,比我地影到有藍天既教堂。

琉森湖畔

聖萊奧德伽爾教堂

聖萊奧德伽爾教堂

藍天下的琉森
難得天氣好左少少,我地走去湖邊影下相。湖邊有間租船既檔口,佢有兩款船出租,一款係用腳踩既船,另一款係電動船。見個天都光光地,今日又冇其他野好做,所以決定租隻電動船,係琉森湖上面玩下。玩一個鐘 CHF 50,即約 HK$400。呢架船用軚盤轉向,好易操作。琉森湖上唔係太多船,所以唔駛怕要左穿右插。我地係歐洲建築圍住既湖上,揸住架遊艇仔係湖上漫遊,真係自我感覺好有型。

租船玩

我地架船仔

出發





玩完遊艇仔,係對面街有周未跳蚤市集 (Weekend Flea Market),呢個臨時市集有好多即製熟食,仲有得試食。我地買左少少野係度食當係午餐。

周未跳蚤市集



琉森保留左一段建於十四世紀既舊城牆叫穆西格城牆 (Maseggmauer) ,經過咁多年,而家只剩下九百多米城牆及九座塔樓。由市中心行去城牆唔係太遠,遊客可以登上城牆,有幾座塔樓更開放比大家上去欣賞琉森市既風景。

穆西格城牆

城牆上睇琉森市

琉森湖

塔樓

塔樓內既鐘
今日其實已經冇其他行程,所以餘下既時間,我地就係舊城區行下街,食下午餐。晚餐我地走左去琉森火車站既 Coop 超級市場買左燒雞,然後返去酒店房配我地由香港帶黎既杯麵。

經過都要影下相

下午茶

買野返酒店房食晚餐

燒雞配杯麵

燒雞
食完燒雞同杯麵,我地又揸車返去市中心,影下琉森市既夜景。今次我地冇泊停車場,我地泊左係卡貝爾橋 (Kapellbrucke)橋頭附近既街錶,好方便!






橋上

宵夜

No comments:

Post a Comment