2016/09/19

201609 瑞士第十一日 - 聖加侖 (St. Gallen),蘇黎世 (Zurich)

本來我預左兩日比蘇黎世,但研究左一堆資料後,我都係搵唔到咁多景點可以比兩日佢。所以決定今早坐火車去聖加侖,目的係去睇聖加侖圖書館。

由蘇黎世火車站有直接火車去到聖加侖,車程一個鐘左右。聖加侖既歷史建築主要位於東北面城舊城區,由火車站行二十分鐘左右可以到達。去到舊城區,成個區都禁止車輛駛入,而四周既房屋好似德國既建築,色彩繽紛。

坐火車去聖加侖

火車內好舒適

好似德國既建築





聖加侖大教堂 (St. Gallen Cathedral) 及修道院圖書館 (Abbey Library)被列入為世界文化遺產。聖加侖大教堂係一間巴洛克式教堂,教堂內部以白色為主,再配上金色既裝飾,整體比較光猛。修道院圖書館要比入場費,CHF12 一個人,所有隨身物品,包括相機,要放入儲物櫃,入去圖書館時要穿上特大保護拖鞋,防止你對鞋破壞圖書館既地板。修道院圖書館其實唔係好大,不過以洛可可風格裝潢,有華麗書櫃及漂亮既天花壁畫。圖書館內藏有十四萬本,其中包括有過千年既手抄書籍,非常珍貴。

聖加侖大教堂

聖加侖大教堂

聖加侖大教堂

聖加侖大教堂

聖加侖大教堂
修道院圖書館 (圖片由官方網頁提供)
係聖加侖市區內,有幾條街都鬆上全紅色,好似舖左紅色地毯,大家記得要順便去睇下。




我地係聖加侖一個大廣場 (Gastronomie Raiffeisen Roter Platz) 既樓上餐廳食午餐,餐廳叫 Restaurant 90Grad,都係食薄餅及意粉,價錢唔太貴。

順便行下購物街

食午餐

食午餐
3:00 我地坐火車返去蘇黎世市區,一出火車話就係人來人往既 Bahnhofstrasse 購物街,我地沿購物街一路行去湖邊,一路既商店都唔係太吸引,所以我地行得好快。中間我地經過 Paradeplatz 廣場,係市內電車匯集既廣場,四周有不少名店,不過都吸引唔到我地。當我地行到去湖邊,又開始落雨,望出去個湖,完全冇野睇。

蘇黎世火車站

Bahnhofstrasse 


行到湖邊
天開始黑,又落雨,我地就買左 Zurich Day Pass,然後坐電車返去機場附近食晚飯。Zurich Day Pass 係可以用 24 小時,我地今日 7:00pm 買,就可以用到聽日 7:00pm,剛剛好夠我地聽日返香港前用。

今日既晚餐,我地去左機場附近一間叫 Runway 34 既餐廳,呢間餐廳以停機坪既機倉改建而成,餐廳內更停泊左一架真既1940年製古董飛機。整間餐廳都環繞飛機為主題,係餐廳外先經一條類似登機橋既隧道入去,入到去有 Check-in 櫃位,穿著空中服務員制服既員工會跟你辦理 Check-in 手續,跟住比張登機証你。餐廳有頭等位,真係用飛機座椅架,不過比人預定左,所以我地就坐係飛機機頭對落既位置。

Runway 34 餐廳

有架真飛機係餐廳入面

登機橋入餐廳

飛機椅


可以上架飛機

飛機內係酒吧
服務員推住飛機上用既餐車過黎,問我地飲咩,當然呢度既飲品係續杯計錢,唔似係飛機上無限量免費供應啦!餐廳既餐牌係一個金屬既盒,外型似機翼,切合返主題。Runway 34 係主打瑞士菜,再加上多國菜式,包括亞洲食物。我地就叫左瑞士牛扒及法國大蝦,食物水準中上,價錢都係中上,不過係呢種特色餐廳,可以全晚坐係飛機旁食飯,加上入晒戲既服務員,真係一次好特別既體驗。

服務員推住飛機上用既餐車

自家品牌啤酒

餐牌



瑞士牛扒

法國大蝦


食完行返去酒店

返酒店房食雪糕

No comments:

Post a Comment